loading...

مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران برتر

بازدید : 0
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 10:48

نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403

بسیاری از داوطلبانی که شرایط ثبت نام کنکور فرهنگیان را داشته اند و اقدام به شرکت در این آزمون کردند، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج و انتخاب رشته هستند. همانطور که می دانید، در سال های اخیر علاقمندان به شغل معلمی می توانند از دو طریق ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و کنکور فرهنگیان، وارد این حرفه شوند. اما وارد شدن به این شغل و استخدام در وزارت آموزش و پرورش برای هر کدام از این راه ها شرایط خاص خود را دارد.

با توجه به این که کنکور فرهنگیان از کنکور سراسری جدا شده است، متقاضیان بایستی در موعد مقرر به مراجعه به سایت سنجش فرآیند انتخاب رشته خود را انجام دهند. افراد بسیاری هستند که با نحوه و مراحل انتخاب رشته کنکور فرهنگیان آشنا نیستند و معمولا دچار خطا می شوند. از این رو ما برای راحتی و آگاهی شما عزیزان، نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان را درج کرده ایم. می توانید طبق راهنمای زیر پیش بروید و دچار هیچ گونه مشکل و خطایی نشوید.

منبع: نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان

بازدید : 0
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 10:45

بخش خصوصی کشور مانند سازمان های دولتی، هر ساله اقدام به برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروی مورد نیاز خود می کنند. بسیاری از افراد به دلیل حقوق و مزایای بالای بخش خصوصی، علاقمند به اشتغال در آن هستند به همین دلیل با آغاز ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی، اقدام به شرکت در این آزمون می کنند. به دلیل رقابت بالایی که در بین افراد وجود دارد، استفاده از برنامه ریزی درسی و پشتیبان اختصاصی می تواند تاثیر بسزایی در قبولی شما داشته باشد. از این رو در مقاله حاضر به برنامه ریزی آزمون استخدامی بخش خصوصی پرداخته ایم.

موسسه مشاوره تحصیلی محصل با مشاوران با تجربه و عالی آزمون استخدامی بخش خصوصی می تواند برنامه ریزی درسی شما را به بهترین نحو به انجام برساند.

برنامه ریزی آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

اشتغال به کار به خصوص با حقوق و مزایای خوب، یکی از نیازهای اساسی تمام افراد جامعه است. بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های مختلف دانشگاهی، به دنبال شغل مناسب هستند که بتوانند آینده خود را تضمین کنند. برگزاری آزمون های استخدامی مختلف از جمله آزمون استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، بانک ها، بخش خصوصی و... می تواند تا حدودی نیاز افراد جامعه به شغل را تامین کند و وارد بازار کار شوند. آزمون استخدامی بخش خصوصی نیز از این امر مستثنی نیست و با رقابت بالایی از داوطلبان مواجه می شود.

برای فبولی و موفقیت بایستی از یک برنامه ریزی اصولی و منسجم پیروی کرد و به بهترین نحو خود را برای این مرحله چالش برانگیز آماده کرد. برنامه ریزی آزمون استخدامی بخش خصوصی نیز ملزم به رعایت اصول و قواعدی است. در واقع رعایت همین نکات کوچک است که باعث تمایز فرد در بین رقبا می شود. اما برنامه ریزی خود باید به دست افراد متخصص و با تجربه انجام شود تا به بهترین شکل تاثیر خود را بگذارد. همراهی و پشتیبانی یک مشاور با تجربه می تواند شما را چندین گام به سمت قبولی سوق دهد.

منبع: برنامه ریزی تحصیلی خیلی خوب آزمون استخدامی بخش خصوصی

بازدید : 0
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 10:41

متقاضیان انتخاب رشته فرهنگیان، باید برای ثبت کد رشته های درخواستی خود هزینه ای جداگانه از کنکور سراسری بپردازند. داوطلبان کنکور تربیت معلم پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور فرهنگیان و استخراج کد رشته های مورد تقاضا، باید اقدام به خرید کارت اعتباری و دریافت سریال انتخاب رشته از سایت سنجش کشور کنند. پس از دریافت سریال انتخاب رشته، متقاضیان قادر به ثبت انتخاب رشته خود خواهند بود. در سال جاری هنوز اطلاعیه ای در مورد هزینه انتخاب رشته کنکور فرهنگیان منتشر نشده است و به محض اعلام در مقاله حاضر به اطلاع شما همراهان خواهد رسید. همچنین شما مخاطبان مشاوران برتر می توانید با رزرو بهترین شاوره تلفنی انتخاب رشته جواب تمام سوالات خود در مورد نحوه انتخاب رشته کنکور فرهنگیان را، از بهترین مشاوران انتخاب رشته فرهنگیان دریافت کنید.

منبع: هزینه انتخاب رشته کنکور تربیت معلم

بازدید : 0
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 10:30

همانطور که می دانید آزمون استخدامی آموزش و پرورش تحت عناوین شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموزی و مربی پرورشی اقدام به جذب نیرو می کند. در سال جاری با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی، مربی پرورشی تحت عنوان مشاغل کیفیت بخشی ارائه شد. آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی شامل عناوین شغلی (مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور) می شود. با توجه به رقابتی که در این آزمون وجود دارد، برنامه ریزی درسی برای مطالعه منابع حجیم و تعداد بالا بسیار ضروری است. از این رو در این مقاله به برنامه ریزی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش پرداخته ایم.

موسسه مشاوره تحصیلی محصل با بهترین و عالی ترین مشاوران آزمون استخدامی آموزش و پرورش می تواند برنامه ریزی درسی شما را بر عهده بگیرد.

برنامه ریزی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش 1403

آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی بر خلاف دبیری و آموزگاری از طریق سازمان جهاد دانشگاهی برگزار می گردد. این آزمون نیز دارای رقابت بالایی در بین شرکت کنندگان استخدام وزارت آموزش و پرورش می باشد. همزمان با آغاز نام نویسی آزمون استخدامی، افرادی که دارای شرایط ثبت نام آزمون استخدامی معلمی آموزش و پرورش باشند پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام به شرکت در این مرحله می کنند و با مطالعه منابع درسی خود را برای قبولی آماده می کنند.

آزمون استخدامی مربیان امور تربیتی و مشاوره نیز همانند سایر آزمون های استخدامی، نیازمند به برنامه ریزی درست و اصولی می باشد که با پیروی از آن بتوان به نتیجه دلخواه خود دست یافت. در واقع استفاده از برنامه ریزی درسی روزانه، هفتکی یا ماهانه با توجه به شرایط هر فرد و مدتی که در اختیار دارد، تاثیر بسزایی در نظم و کیفیت منابع درسی دارد. همچنین داشتن برنامه باعث کاهش فشارهای روانی ناشی از استرس خواهد شد. می توان برای تسهیل این امر از مشاورانی که تجربه بالایی در زمینه آزمون های استخدامی دارند، کمک و راهنمایی دریافت کرد.

منبع: اصول برنامه ریزی تحصیلی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش

بازدید : 0
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 10:11

سایت انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403

داوطلبان برای دست یابی به شغل معلمی، علاوه بر شرکت در کنکور فرهنگیان می توانند در آزمون های آموزش و پرورش از جمله استخدامی آموزگار ابتدایی، آزمون دبیری و هنر آموزی و ازمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی شرکت کنند. شرایط ثبت نام آزمون آموزش و پرورش نسبت به شرایط ثبت نام فرهنگیان از دشواری کمتری برخوردار بوده و متقاضیان بیشتری می توانند شانس خود را در آزمون های آموزش و پرورش امتحان کنند. برای آگاهی دقیق از شرایط ثبت نام هر یک توصیه می شود، دفترچه ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش و دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور تربیت معلم دانلود شده و به دقت مطالعه شوند.

منبع: سایت انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان

بازدید : 0
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 10:00

در ابتدا توضحاتی را مربوط به اهمیت برنامه ریزی درسی کنکور ارشد برای شما عزیزان ارائه می دهیم تا بیشتر با اصطلاح برنامه ریزی و اهمیت آن بر قبولی آشنا شوید. همانطور که می دانید برنامه ریزی درسی چه برای آزمون ارشد و چه آزمون های دیگری که هر ساله برگزار می گردد، بسیار مهم است. برنامه ریزی در حقیقت به فرد هدف می دهد و مسیر را برای آن روشن و هموارتر می کند.

هر ساله با آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد بسیاری از افرادی که واجد شرایط باشند، به سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد مراجعه می کنند و فرآیند نام نویسی خود را به اتمام می رسانند. پس از انجام ثبت نام اینترنتی، متقاضیان خود را برای مطالعه دروس و قبولی در آزمون آماده می کنند. استفاده از برنامه ریزی درسی برای کنکور ارشد می تواند فرد را از سردرگمی نجات دهد و در واقع نقشه راهی برای درست پیش رفتن مسیر و پیروزی در بین رقبا است.

همانطور که می دانید برنامه ریزی دارای اصول و نکاتی است. همچنین طراحی یک برنامه متناسب با شرایط هر داوطلب، متفاوت است و بایستی به گونه ای باشد که شخص بتواند به خوبی آن را اجرا کند و بالاترین بازدهی را برای او داشته باشد. نحوه برنامه ریزی کنکور ارشد نیز ملزم به رعایت قواعد و اصول خاص خود می باشد. هیچ داوطلبی نمی تواند بهترین نتیجه را با یک برنامه غیراستاندارد دریافت کند. از ان رو در ادامه این مطلب به نحوه برنامه ریزی آزمون کارشناسی ارشد پرداخته ایم:

  • تعیین اهداف
  • آشنایی با شیوه مطالعه خود
  • انتخاب بهترین منابع درسی
  • برنامه ریزی شخصی سازی شده
  • تعیین زمان های مطالعه
  • داشتن تنوع و تعادل مظالعاتی در برنامه ریزی درسی
  • استفاده از تجربه های دیگران و مشاوران تحصیلی
  • تعیین روزهای مرور و جبرانی در برنامه درسی
  • توجه به روزهای استراحت و تفریح در برنامه ریزی درسی

منبع: نحوه برنامه ریزی عالی کنکور ارشد

بازدید : 0
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 10:49

سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403

داوطلبان علاقه مند به اشتغال در رشته های تخصصی پزشکی و پیراپزشکی می توانند با شرکت در آزمون استخدام پزشکی، در ارگان های مربوطه مشغول به کار شوند. برای ثبت نام در آزمون استخدام وزارت بهداشت بایستی به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند. سپس با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی پزشکی 1403 از شرایط عمومی و اختصاصی آزمون، مواد آزمون، سهمیه ها، مدارک و... مطلع گردند و در صورت مجاز بودن ثبت نام خود را تکمیل نمایند.
داوطلبان باید زمان ثبتنام آزمون استخدامی پزشکی، تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت و روز برگزاری آزمون را درنظر داشته باشند تا در بازه زمانی اعلام شده مراحل مربوطه را انجام دهند.

منبع: سامانه ثبتنام ازمون استخدامی وزارت بهداشت

بازدید : 0
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 10:28

نمونه کارنامه های قبولی دکتری علوم پایه 1401

با چه رتبه ای می توانم دکتری علوم پایه قبول شوم؟ این سوال و سوالات مشابه جزو سوالات پرتکرار داوطلبان آزمون دکتری رشته های علوم پایه می باشند زیرا اطلاع از رتبه و تراز قبولی دکتری علوم پایه می تواند به عنوان هدف طولانی مدت شرکت کنندگان قرار بگیرد و بر همین اساس، برنامه ریزی کنکور دکتری را انجام دهند و برای شرکت آزمون، آمادگی لازم را کسب کنند. در ادامه کارنامه قبولی دکتری علوم پایه را مشاهده خواهید نمود.

منبع: نمونه کارنامه های قبولی آزمون دکتری علوم پایه

بازدید : 0
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 10:22

آزمون دکترای تخصصی آزمونی دو مرحله ای می باشد که داوطلبان آن بایستی در ابتدا در امتحان اولیه شرکت کنند و سپس در مصاحبه شفاهی حضور به عمل آورند. شرکت در مصاحبه دکتری منوط به کسب رتبه قبولی در آزمون کتبی می باشد. داوطلبان برای اینکه بتوانند در جلسه کنکور دکتری حضور به عمل آورند، بایستی در زمان ثبت نام کنکور دکتری نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

معمولا زمان ثبت نام توسط سایت سازمان سنجش اعلام می شود و در مهلت تعیین شده بایستی به سامانه sanjesh.org مراجعه داشته باشید و نسبت به نام نویسی اقدام کنید. برای شرکت کنندگان کنکور، مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون قبل از هر نوع اقدامی، ضرورت دارد. با این حال شما عزیزان می توانید سوالات خود درباره ثبت نام دکتری را با کارشناسان محصل مطرح نمایید.

آزمون دکتری تخصصی یک مرتبه در سال برگزار می شود و به تبع آن، داوطلبان نیز یک مرتبه امکان ثبت نام در این آزمون را خواهند داشت. برای شرکت در آزمون دکترا در مرحله اول لازم است ثبت نام اینترنتی آزمون را به انجام برسانید. به طور معمول ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد در یک مرحله و در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

برای نام نویسی آزمون دکتری لازم است در ابتدا از شرایط و مدارک مورد نیاز آزمون مطلع شوید. تمام موارد ضروری برای شرکت در آزمون در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری به اطلاع داوطلبان می رسد. پیشنهاد می کنیم در ابتدا اقدام به مطالعه این دفترچه نموده و سپس نسبت به نام نویسی اقدام کنید. زیرا در صورت بروز هر نوع مشکل، ممکن است قبولی شما باطل شود.

منبع: ثبت نام کنکور دکتری

بازدید : 0
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 10:13

مشاوره تلفنی رتبه قبولی کنکور دکتری هنر

داوطلبین آزمون دکتری که در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری، مجاز به انتخاب رشته شده باشند می توانند تمام فرآیند انتخاب رشته خود را به کارشناسان مشاوران برتر واگذار نمایند تا با ریسک کمتر و نتیجه بهتری این مرحله را پشت سر بگذارند برای این منظور از طریق کانال تلگرام تیم مشاوره مشاوران برتر و پیج اینستاگرام تحصیلی مشاوران برتر با ما ارتباط داشته باشید. همچنین با عضویت در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر، اخبار داغ مقطع دکتری را دریافت خواهید نمود. در صورت نیاز به مشاوره و گفت و گوی تلفنی با کارشناسان مشاوران برتر بر روی لینک "مشاوره تلفنی تخصصی " کلیک نمایید تا در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم. از دیگر راه های ارتباط با مشاوران و پاسخ به پرسش هایتان، درج سوالات خود در بخش دیدگاه ها می باشد.

منبع: نمونه کارنامه های قبولی دکترای تخصصی رشته هنر

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
مشاوره تحصیلی تلفنی ابتدایی تا دکتری
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 67
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 22
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 1087
  • بازدید سال : 4744
  • بازدید کلی : 8448
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه